Almegas vd – forum
Forumet riktar sig till vd:ar inom företag på Almega med 10–110 anställda, från alla Almegas förbund. Vi är cirka 35 deltagare och mötena är upplagda för att skapa både förtroendefulla samtal i mindre grupper och en bred samverkan i en större kontext. Syftet är att inspirera, ge fördjupade insikter och konkreta råd som du kan använda direkt i din organisation.
Kursbeskrivning
Upplägg 2025:
- 27–28 januari (Internat: lunch-till-lunch inkl. middag och övernattning)
- 12 mars kl. 08:30–12:00 (inkl. smörgås och kaffe)
- 10 september kl. 08:30–15:00 (inkl. smörgås, kaffe och lunch)
- 19 november kl. 13:00–18:30 (inkl. avslutningsmingel)
Första tillfället är på konferensanläggningen Skogshem & Wijk på Lidingö, dom övriga träffarna på Näringslivets Hus i Stockholm.
Vi börjar året med ett internat för att snabbt lära känna varandra och bygger sedan vidare på teman som gruppen gemensamt bestämmer. Innehållet skräddarsys efter aktuella behov och frågor för dig som vd i tjänstesektorn.
”Mycket väsentlig info från Almega, mycket givande diskussioner med övriga vd.” Deltagande vd 2024
”Så värdefullt att träffa andra vd:ar från andra företag och branscher.” Deltagande vd 2024
Kostnad:
Kostnaden för hela året, inklusive luncher, internat med middag och övernattning samt eventuella talare, är 19 000 kr ex. moms
Endast för medlemmar.
Vi ser fram emot att välkomna dig till vd-forumet 2025!
Maria Elinder och Mattias Östman, programansvariga vd-forum
Yvonne Majlöv, koordinator vd-forum.
Om du har frågor: yvonne.majlov@almega.se
Det finns i nuläget inga bokningsbara tillfällen för den här aktiviteten.
Medlemspris
19000 kr
49000 kr för icke-medlemmar
Har du frågor om aktiviteten?
Hör av dig
{{ contact.name }}
{{ contact.title }}
{{ contact.phone }} {{ contact.cellphone }} {{ contact.email }}